رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان با شهردار رامهرمز دیدار کرد


معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز و قاضی شورای حل اختلاف این شهرستان با شهردار رامهرمز دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان خوزستان عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان، حجت‌الاسلام مرعشی رئیس دادگستری، قاسمی دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز و رئیسی قاضی شورای حل اختلاف این شهرستان با صفری شهردار رامهرمز دیدار و گفتگو کردند.


در این دیدار زبیدی نیا ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت شهرداری رامهرمز بر تسریع در بازسازی و تعمیر ساختمان جدید در نظر گرفته برای مجتمع شورای حل اختلاف این شهرستان تأکید کرد و گفت: فضای فیزیکی مناسب برای شورای حل اختلاف یکی از ضروریت ها است که باید با همکاری و تعامل دستگاه‌های این شهرستان ساختمان مطلوبی برای مجتمع شورای حل اختلاف رامهرمز در نظر گرفته شود.

 دیدار رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان با شهردار رامهرمز - شهرداری رامهرمز


وی افزود: شورای حل اختلاف در احياي فرهنگ و سنت اسلامي اصلاح ذات البين و صلح و سازش مفيد و مؤثراست و همکاری و تعامل با این نهاد می‌تواند تأثیری مطلوبی در پیشگیری از وقوع جرم داشته باشد.


در ادامه حجت‌الاسلام مرعشی رئیس دادگستری رامهرمز ضمن تشکر از پیگیری و حمایت زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان از شورای حل اختلاف رامهرمز و همچنین همکاری مطلوب شهرداری این شهر بر ایجاد فضای مناسب برای مجتمع شورای حل اختلاف این شهرستان تأکید کرد.


در این دیدار صفری شهرداری رامهرمز بر لزوم تعامل و همکاری سازنده و خوب شهرداری این شهر با دستگاه قضایی رامهرمز تأکید کرد و بیان داشت: شهرداری این شهر برای رفاه حال شهروندان و برای دسترسی راحت به شورای حل اختلاف ساختمان در نظر گرفته را در حد توان بازسازی و تعمیر می‌نماید؛ و امیدواریم این کار خداپسندانه موردقبول خداوند متعال قرار بگیرد.